Trending Hashtags

Don't use the same old hashtags, our software automatically detects the top trending hashtags so you can use the best hashtags for your posts every time.

Increased Exposure

Using the right and trendy instagram tags for your post lets you stand out and get more real followers.

Updated Automatically

Our system analyses hashtags live and updates the top trending hashtags in minutes.


Find the top hashtags for #semogaallahmerahmatikitasemua

Using the top trending hashtags is proven to help reach more users and attract real targeted followers.


PikFu Recommendation:

Use #semogaallahmerahmatikitasemua to get seen now

18.3
average comments
604
hashtag reach
1.3K
average likes

Best hashtags for #semogaallahmerahmatikitasemua

#semogaallahmerahmatikitasemua
#instafood
#happy
#flowers
#photography
#healthy
#pretty
#sun
#beauty
#igers
#l4l
#instapic
#bestoftheday
#handmade
#swag
#dogsofinstagram
#motivation
#holiday
#home
#life
#christmas
#girl
#lol
#picoftheday
#blue
#foodporn
#design
Posts using this hashtag
604

Note: If the '&' character is used in the hashtag/s that you're searching for then please use the 'and' keyword instead.


Top 20 hashtags used with #semogaallahmerahmatikitasemua

Percentage of hashtags used with #semogaallahmerahmatikitasemua on Instagram posts

Search again

Top 5 searched hashtags:

View more

Related Hashtags:

Always up to date

Our software is actively updating our hashtags and including top trending hashtags or every category every few minutes. Be sure to use a trusted hashtag website, to ensure you are using up to date hashtags to maximize your potential and growth on Instagram, along with other social platforms.

Do you have any suggestions? Please send your feedback to us. We are always driven to provide a better service.

Hashtags available right here are chosen and also constructed in such a way that reveals their worth. You can pick from the listing that is carefully pertaining to your brand or article. For instance, semogaallahmerahmatikitasemua hashtags are widely browsed on Instagram to be utilized with pertinent articles.

Other than most recent and fashionable Instagram semogaallahmerahmatikitasemua hashtags, you need to upgrade pertinent material as well. As an example, if you aspire to utilize hashtags, after that see to it you are utilizing them efficiently. Top semogaallahmerahmatikitasemua hashtags are commonly gone over on Instagram that helps you in grabbing the interest of your targeted audience as well as a boost in the number of fans.

If you start utilizing preferred hashtags for semogaallahmerahmatikitasemua to advertise your brand name, then you will possibly build your involvement, in contrast, to simply replicating and pasting unconnected hashtags. Hashtagsforlikes has actually made it very easy for you to drag the hashtags that relate to your blog post or brand. Right here you will see tiny teams of comparable top Instagram semogaallahmerahmatikitasemua hashtags. These tiny teams can be made use of almost, as you can choose a various one whenever you upload something regarding the same subject or specific niche.

Bear in mind that a few of your blog posts can obtain included in the header area of an Instagram hashtag. It can breast the opportunity of getting even more sort, remarks along with followers, so prepare for that if it occurs every time by uploading a well-formed web content.

With proper and trendy hashtags for hashtags for semogaallahmerahmatikitasemua, you can boost the impressions of your posts and increase the credibility of your brand.


semogaallahmerahmatikitasemua instagram hashtag profile picture

#semogaallahmerahmatikitasemua photos & videos

604 Instagram Posts using #semogaallahmerahmatikitasemua hashtag

Top semogaallahmerahmatikitasemua Posts

.
Kerana ramai para Habaib mengenalkan kami dengan Allah.
Tatkala kami diduga dan berburuk sangka pada Allah disebabkan lemahnya iman kami. Para Habaib membaiki sangkaan itu dengan melihat dugaan itu sebagai salah satu Rahmat dari Allah SWT.
Ketika hati cuba mencintai manusia lebih daripada Rasul. Yang hanya cinta itu hanyalah cinta yang belum tentu dibalas yang kita cintai, para Habaib mengenalkan cinta Rasulullah Sallallahu'Alaihi Wasallam kepada umatnya. Lalu kami mula mencintai Rasulullah yang sebelum ini cinta kami berbelah bahagi.
Yang diajarkan oleh para Habaib ialah CINTA ALLAH dan CINTA RASUL. Setiap ceramah dan tausiyahnya hanya bercakap mengenai Cinta Allah dan Cinta Rasul.
Yang kami diajarkan hanyalah.
CINTA ALLAH.
CINTA RASUL.
Apakah yang dikatakan ajaran SONGSANG yang dibawa HABAIB?
.
Hati-hatilah wahai saudaraku dengan FITNAH AKHIR ZAMAN.
Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari bahaya FITNAH di zaman ini. Amin Allahumma Amin.
#MuhasabahBersama
#PesananBuatDiriDanSahabat2
#BahayaFitnah
#SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

. Kerana ramai para Habaib mengenalkan kami dengan Allah. Tatkala kami diduga dan berburuk sangka pada Allah disebabkan lemahnya iman kami. Para Habaib membaiki sangkaan itu dengan melihat dugaan itu sebagai salah satu Rahmat dari Allah SWT. Ketika hati cuba mencintai manusia lebih daripada Rasul. Yang hanya cinta itu hanyalah cinta yang belum tentu dibalas yang kita cintai, para Habaib mengenalkan cinta Rasulullah Sallallahu'Alaihi Wasallam kepada umatnya. Lalu kami mula mencintai Rasulullah yang sebelum ini cinta kami berbelah bahagi. Yang diajarkan oleh para Habaib ialah CINTA ALLAH dan CINTA RASUL. Setiap ceramah dan tausiyahnya hanya bercakap mengenai Cinta Allah dan Cinta Rasul. Yang kami diajarkan hanyalah. CINTA ALLAH. CINTA RASUL. Apakah yang dikatakan ajaran SONGSANG yang dibawa HABAIB? . Hati-hatilah wahai saudaraku dengan FITNAH AKHIR ZAMAN. Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari bahaya FITNAH di zaman ini. Amin Allahumma Amin. #MuhasabahBersama #PesananBuatDiriDanSahabat2 #BahayaFitnah #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

baru sahaja selesai solat subuh hari ini 11 dec 2017 di #alaqsa untuk hari terakhir di baitulmaqdis ini.. Alhamdulillah Allah hadiahkan kami peluang beramah tamah dengan imam masjid ini.. meskipun beliau mengakui tidak tahu di mana malaysia namun beliau mengalu-alukan kedatangan kami di sini..raut wajah tenang dan senyumannya bagai memberitahu pulanglah, kami tidak apa2 di sini. Allah bersama2 kami .. doakan kami sentiasa dalam lindunganNya..
#semogaallahmerahmatikitasemua
#catatansangtetamu

baru sahaja selesai solat subuh hari ini 11 dec 2017 di #alaqsa untuk hari terakhir di baitulmaqdis ini.. Alhamdulillah Allah hadiahkan kami peluang beramah tamah dengan imam masjid ini.. meskipun beliau mengakui tidak tahu di mana malaysia namun beliau mengalu-alukan kedatangan kami di sini..raut wajah tenang dan senyumannya bagai memberitahu pulanglah, kami tidak apa2 di sini. Allah bersama2 kami .. doakan kami sentiasa dalam lindunganNya.. #semogaallahmerahmatikitasemua #catatansangtetamu

Masyaallah.. Allahuakbar😢 Semoga kita semuaa istiqomah. betulkan niat kita semua❤ share jika bermanfaat . goodnight. #semogaallahmerahmatikitasemua

Masyaallah.. Allahuakbar😢 Semoga kita semuaa istiqomah. betulkan niat kita semua❤ share jika bermanfaat . goodnight. #semogaallahmerahmatikitasemua

.
Saat kita menempuhi onak duri dunia, ya mungkin ada kalanya, kesedihan itu terus memanjat-manjat di dasar hati lantaran ada dugaan yang memedihkan dan mengusik ketenangan jiwa.
Air mata seakan bersedia mahu keluar agar tidak terus berombak di kolam hati. Saat itu mungkin sabar tidak dikenali lagi. Dalam terharu, air mata tumpah juga, mengalir deras mengeringkan derita.
Kemudian ada sedikit ketenangan mula menyusup membalut lara, sinar-sinar harapan menampakkan cahaya menyuluh jalan yang lebih bahagia.
Keyakinan seakan tumbuh dari sokongan dan kesedaran, wajah mula tenang dan senyuman mudah terbentuk. Cerialah diri. Suka duka, sedih gembira bagaikan silih berganti.
Wahai hati, ingatlah diri kita ini tidak hidup abadi. esok, lusa, mana tahu kita akan mati.
Wahai Hamba Ilahi,
Allah mendugamu bukan kerna Dia mahu menyusahkan dirimu tetapi Dia ingin mengetuk hatimu yang tidak pernah lelah bermain dengan dunia agar dirimu kembali lurus pada jalanNya..
.
#MuhasabahBersama
#PesananBuatDiriDanSahabat2
#MogaTerusTabahWahaiHati
#SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

. Saat kita menempuhi onak duri dunia, ya mungkin ada kalanya, kesedihan itu terus memanjat-manjat di dasar hati lantaran ada dugaan yang memedihkan dan mengusik ketenangan jiwa. Air mata seakan bersedia mahu keluar agar tidak terus berombak di kolam hati. Saat itu mungkin sabar tidak dikenali lagi. Dalam terharu, air mata tumpah juga, mengalir deras mengeringkan derita. Kemudian ada sedikit ketenangan mula menyusup membalut lara, sinar-sinar harapan menampakkan cahaya menyuluh jalan yang lebih bahagia. Keyakinan seakan tumbuh dari sokongan dan kesedaran, wajah mula tenang dan senyuman mudah terbentuk. Cerialah diri. Suka duka, sedih gembira bagaikan silih berganti. Wahai hati, ingatlah diri kita ini tidak hidup abadi. esok, lusa, mana tahu kita akan mati. Wahai Hamba Ilahi, Allah mendugamu bukan kerna Dia mahu menyusahkan dirimu tetapi Dia ingin mengetuk hatimu yang tidak pernah lelah bermain dengan dunia agar dirimu kembali lurus pada jalanNya.. . #MuhasabahBersama #PesananBuatDiriDanSahabat2 #MogaTerusTabahWahaiHati #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

.
Sesungguhnya ALLAH SWT tidak melihat kepada tubuhmu.
Tidak pula melihat bentuk rupa mu.
Tetapi Dia melihat kepada HATI mu.
#MuhasabahBersama
#Hati
#MogaTerusIstiqomahDiDalamKebaikan
#SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

. Sesungguhnya ALLAH SWT tidak melihat kepada tubuhmu. Tidak pula melihat bentuk rupa mu. Tetapi Dia melihat kepada HATI mu. #MuhasabahBersama #Hati #MogaTerusIstiqomahDiDalamKebaikan #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

.
Janganlah kita memusuhi syaitan tatkala di hadapan manusia, namun kita menjadi sahabatnya tatkala bersendirian.
Ingatkan pada diri selalu:
1) ALLAH Maha Melihat dan Mendengar.
2) Jangankan gerakan tubuh kita, bahkan lirikan dan kerdipan mata kita pun diketahui oleh ALLAH bahkan telah dicatat olehNYA sebelum kita mengedip mata, dan pasti isi hati kita DIA mengetahui.
3) ALLAH mengadakan pengawasan yang ketat dengan menugaskan para malaikat untuk mencatat segala gerak-gerik kita. Bahkan malaikat Raqib dan ‘Atid senantiasa ada dengan kita.
4) Bukan hanya buku catatan amalan kitayang akan menjadi saksi kelak pada hari kiamat, bahkan tangan dan kaki akan menjadi saksi, sementara mulut ditutup, maka bagaimana kita boleh membela diri?
5) Bahkan kulit kita akan berbicara menceritakan aib-aib yang kita lakukan tatkala bersendirian.
6) Demikian juga bumi tempat pihak kita tatkala kita bermaksiat akan ikut pula menjadi saksi.
7) Lalu bagaimana lagi jika ternyata yang memaparkan catatan dan fail pembohongan sedangkan yang mengadili kita adalah ALLAH.
8) Lalu bagaimana lagi jika pembukaan aib-aib kita di hadapan khalayak ramai, di hadapan kedua orang tua, isteri kita, anak-anak kita, para sahabat kita, majikan serta orang bawahan kita & murid-murid kita yang selama ini hanya mengenal penampilan kita sebagai orang baik di hadapan mereka?
Marilah kita memohon dengan penuh pengharapan pada ALLAH agar dianugerahkan rasa 'khosyah' dan rasa berTuhan kepada kita.
#MuhasabahDiri #Share
#KebarkanKebaikan
#SemogaALLAHMerahmatiKitaSemua

. Janganlah kita memusuhi syaitan tatkala di hadapan manusia, namun kita menjadi sahabatnya tatkala bersendirian. Ingatkan pada diri selalu: 1) ALLAH Maha Melihat dan Mendengar. 2) Jangankan gerakan tubuh kita, bahkan lirikan dan kerdipan mata kita pun diketahui oleh ALLAH bahkan telah dicatat olehNYA sebelum kita mengedip mata, dan pasti isi hati kita DIA mengetahui. 3) ALLAH mengadakan pengawasan yang ketat dengan menugaskan para malaikat untuk mencatat segala gerak-gerik kita. Bahkan malaikat Raqib dan ‘Atid senantiasa ada dengan kita. 4) Bukan hanya buku catatan amalan kitayang akan menjadi saksi kelak pada hari kiamat, bahkan tangan dan kaki akan menjadi saksi, sementara mulut ditutup, maka bagaimana kita boleh membela diri? 5) Bahkan kulit kita akan berbicara menceritakan aib-aib yang kita lakukan tatkala bersendirian. 6) Demikian juga bumi tempat pihak kita tatkala kita bermaksiat akan ikut pula menjadi saksi. 7) Lalu bagaimana lagi jika ternyata yang memaparkan catatan dan fail pembohongan sedangkan yang mengadili kita adalah ALLAH. 8) Lalu bagaimana lagi jika pembukaan aib-aib kita di hadapan khalayak ramai, di hadapan kedua orang tua, isteri kita, anak-anak kita, para sahabat kita, majikan serta orang bawahan kita & murid-murid kita yang selama ini hanya mengenal penampilan kita sebagai orang baik di hadapan mereka? Marilah kita memohon dengan penuh pengharapan pada ALLAH agar dianugerahkan rasa 'khosyah' dan rasa berTuhan kepada kita. #MuhasabahDiri #Share #KebarkanKebaikan #SemogaALLAHMerahmatiKitaSemua

Kesuksesan itu bukan kekayaan,harta yg berlimpah,pangkat dan jabatan..
Kesuksesan itu adalah ketenangan batin dan kejujuran.. bangga menjadi jujur..
#semogaALLAHmerahmatikitasemua
#marimengucapamin
#AllahMahaEsa
#ILoveAllah

Kesuksesan itu bukan kekayaan,harta yg berlimpah,pangkat dan jabatan.. Kesuksesan itu adalah ketenangan batin dan kejujuran.. bangga menjadi jujur.. #semogaALLAHmerahmatikitasemua #marimengucapamin #AllahMahaEsa #ILoveAllah

10.10.2016🎂🎀🎂🎈🎉🎈
Bertambah usiaku..😬
Terima kasih MSDK & kwn2 yg buat kezutann mlm td..terharu sgt smpi 😭.. terima kasih my bff @honey_clover1 sbb jd dalang prank mlm td..cemerlang lakonan u kan yunk👍👍👍 Dengan muka yg tak sudah kena prank ada kek.🙈
#alhamdulillah
#kenaprank
#semogaallahmerahmatikitasemua

10.10.2016🎂🎀🎂🎈🎉🎈 Bertambah usiaku..😬 Terima kasih MSDK & kwn2 yg buat kezutann mlm td..terharu sgt smpi 😭.. terima kasih my bff @honey_clover1 sbb jd dalang prank mlm td..cemerlang lakonan u kan yunk👍👍👍 Dengan muka yg tak sudah kena prank ada kek.🙈 #alhamdulillah #kenaprank #semogaallahmerahmatikitasemua

Latest semogaallahmerahmatikitasemua Posts

Sanah helwah ya habib albi.
#3series plus..#semogaAllahMerahmatiKitaSemua
#lovetilljannah 😍😍

Sanah helwah ya habib albi. #3series plus.. #semogaAllahMerahmatiKitaSemua #lovetilljannah 😍😍

Cerita semalam
08082019
Terima kasih papa aidan..
Maaf spoilkan suprise papa..situasi tak dijangka..Allah hadirkan kesihatan yang kurang memuaskan untuk adik pada hari yang bermakna semalam..tapi alhamdulillah papa ada dengan kami..kita sama2 tengok adik muntah setiap kali makan..walaupun dalam tempoh beberapa jam,tapi mommy dah rasa macam bertahun sebab tak sanggup nak saksikan adik lemah macam tu..adik memang susah nak sakit dan tak larat camtu..ni first time mommy tengok adik lemah sangat..syukur alhamdulillah adik dah beransur sembuh cuma ngada2 tu masih ada..heheh
.
Eh nak cerita pasal papa aidan sebenar nye tapi dah tersembang pasal aidan pulak..huu..anyway,tq all untuk wish kat timeline,story or pm tepi..terima kasih tuk anak2 didik yg buat suprise smlm..yg wish setiap kali kelas bermula..cikgu jannah sngt2 terharu..semoga korang semua jadik anak yg soleh dan solehah..aamiin..
.
Terisitime untuk papa aidan,me ❤ u so much..terima kasih atas ucapan,birthday treat,suprise yg tak jadik sebab mommy tertido sekali dengan adik..dan untuk segala-galanya..mommy dan adik sayang papa sangat2..selamanya..in shaa Allah..aamiin..
.
#mommydahtuatapimasihberjiwamuda
#syukuralhamdulillahsambutbirthdaydenganorang2yangtersayang
#semogaAllahmerahmatikitasemua

Cerita semalam 08082019 Terima kasih papa aidan.. Maaf spoilkan suprise papa..situasi tak dijangka..Allah hadirkan kesihatan yang kurang memuaskan untuk adik pada hari yang bermakna semalam..tapi alhamdulillah papa ada dengan kami..kita sama2 tengok adik muntah setiap kali makan..walaupun dalam tempoh beberapa jam,tapi mommy dah rasa macam bertahun sebab tak sanggup nak saksikan adik lemah macam tu..adik memang susah nak sakit dan tak larat camtu..ni first time mommy tengok adik lemah sangat..syukur alhamdulillah adik dah beransur sembuh cuma ngada2 tu masih ada..heheh . Eh nak cerita pasal papa aidan sebenar nye tapi dah tersembang pasal aidan pulak..huu..anyway,tq all untuk wish kat timeline,story or pm tepi..terima kasih tuk anak2 didik yg buat suprise smlm..yg wish setiap kali kelas bermula..cikgu jannah sngt2 terharu..semoga korang semua jadik anak yg soleh dan solehah..aamiin.. . Terisitime untuk papa aidan,me ❤ u so much..terima kasih atas ucapan,birthday treat,suprise yg tak jadik sebab mommy tertido sekali dengan adik..dan untuk segala-galanya..mommy dan adik sayang papa sangat2..selamanya..in shaa Allah..aamiin.. . #mommydahtuatapimasihberjiwamuda #syukuralhamdulillahsambutbirthdaydenganorang2yangtersayang #semogaAllahmerahmatikitasemua

Salam 1 Zulhijjah 1440H💞
1 Zulhijjah jatuh hri jumaat tahun ni. Bulan baik hari baik. Manfaatkan peluang merebut pahala dengan amalan2 sunat dan peristiwa penting bulan Zulhijjah.. 😍
#syukuralhamdulillah
#masihdiberinikmathidupdibumiallahswt
#semogaAllahmerahmatikitasemua
#semogabertambahimandanamal
#semogalebihbanyakmemberi
#sampaikanwalausepotongayat
#indahnyaislam
#jommuhasabahdiri
#jentikhati
#tarbiahsentap
#bulanhaji2019

Salam 1 Zulhijjah 1440H💞 1 Zulhijjah jatuh hri jumaat tahun ni. Bulan baik hari baik. Manfaatkan peluang merebut pahala dengan amalan2 sunat dan peristiwa penting bulan Zulhijjah.. 😍 #syukuralhamdulillah #masihdiberinikmathidupdibumiallahswt #semogaAllahmerahmatikitasemua #semogabertambahimandanamal #semogalebihbanyakmemberi #sampaikanwalausepotongayat #indahnyaislam #jommuhasabahdiri #jentikhati #tarbiahsentap #bulanhaji2019

6/7/2019 Tahniah buat @asikin.arifin dan hairi, semoga kekal bahagia hingga ke jannah. Terpaksa cut2 gambo sbb family besar sangat😅 ni pon xsemua yang ada... Kalau semua ada mahu roboh pentas tu.
#semogaallahmerahmatikitasemua

6/7/2019 Tahniah buat @asikin .arifin dan hairi, semoga kekal bahagia hingga ke jannah. Terpaksa cut2 gambo sbb family besar sangat😅 ni pon xsemua yang ada... Kalau semua ada mahu roboh pentas tu. #semogaallahmerahmatikitasemua

Hai, nama saya Ain! 🙋🏻‍♀️
#semogakehidupanainbertambahbaik
#aaminn #semogaAllahmerahmatikitasemua #janganlupasenyumtaw 😊
Mereka ada untuk saya 💕💕
#iisterharu
#ourfriendshipisreal
#tqvmuols
#semogaallahmerahmatikitasemua
Muslim yang cerdas itu adalah yang mempersiapkan kematiannya,,, Orang akan mati pada kebiasaannya, lakukan terus kebiasaan-kebiasaan baik insya Allah kita akan meninggal pada kebiasaan itu..
Allahu 'alam..
#semogaallahmerahmatikitasemua

Muslim yang cerdas itu adalah yang mempersiapkan kematiannya,,, Orang akan mati pada kebiasaannya, lakukan terus kebiasaan-kebiasaan baik insya Allah kita akan meninggal pada kebiasaan itu.. Allahu 'alam.. #semogaallahmerahmatikitasemua

Cantik itu bukan menampakkan lekuk dan bentuk tubuh, tetapi cantik yang hakiki itu ialah seperti Anak Nabi Muhammad Shallallahu 'Alaihi Wasallam yaitu Siti Fatimah Azzahra.. Yang dimana hanya keluar rumah seperlunya saja dan sangat menjaga keshalihan dirinya untuk hanya suaminya Syaidina Ali...
Jika kalian para wanita menutup aurat yang benar tidak ruginya yakinlah karna Allah menetapkan sesuatu PASTI ada baiknya... Sesunggunya kalian akan merasakan kebaikan itu setelah kalian mati karna dosa membuka aurat sangatlah banyak dikarenakan apa ! Karena tidak menjaga diri, mencontohkan hal yang buruk keyang lain , menjadikan anak mengikuti juga dan yang lain...
Terutamanya lagi selain dirikalian yang berdosa ayah dan saudara laki-laki kalian juga akan mendapatkan dosanya (Dayyuts)
Allahu 'alam
#semogaallahmerahmatikitasemua

Cantik itu bukan menampakkan lekuk dan bentuk tubuh, tetapi cantik yang hakiki itu ialah seperti Anak Nabi Muhammad Shallallahu 'Alaihi Wasallam yaitu Siti Fatimah Azzahra.. Yang dimana hanya keluar rumah seperlunya saja dan sangat menjaga keshalihan dirinya untuk hanya suaminya Syaidina Ali... Jika kalian para wanita menutup aurat yang benar tidak ruginya yakinlah karna Allah menetapkan sesuatu PASTI ada baiknya... Sesunggunya kalian akan merasakan kebaikan itu setelah kalian mati karna dosa membuka aurat sangatlah banyak dikarenakan apa ! Karena tidak menjaga diri, mencontohkan hal yang buruk keyang lain , menjadikan anak mengikuti juga dan yang lain... Terutamanya lagi selain dirikalian yang berdosa ayah dan saudara laki-laki kalian juga akan mendapatkan dosanya (Dayyuts) Allahu 'alam #semogaallahmerahmatikitasemua

Assallamualaikum 😘
#HaveANiceDayGuys 🤗 #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua 😇😘

Assallamualaikum 😘 #HaveANiceDayGuys 🤗 #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua 😇😘

Assalamualaikum wbt... Salam 30 Ramadhan...
Pulut Kacau la hr ni.. Menu setiap tahun.. 😋😋😋 #pulutkacau
#30ramadhan
#syukurkpdallah
#semogaallahmerahmatikitasemua

Assalamualaikum wbt... Salam 30 Ramadhan... Pulut Kacau la hr ni.. Menu setiap tahun.. 😋😋😋 #pulutkacau #30ramadhan #syukurkpdallah #semogaallahmerahmatikitasemua

Yeayyy esok rayaaa!! Tp apakah amalan sunah yang perlu kita dilakukan di pagi hari sehingga solat sunat Aidilfitri?? Jom kita dengar dan amalkan tips2 utk dilakukan.. #hangdengarhangsempoi #hangbuathangsempoi #hangsharehangsempou #1minittazkirah #aidilfitribakalmenjelma #semogaAllahmerahmatikitasemua #jomberjayaduniaakhiratinsyaAllah

Yeayyy esok rayaaa!! Tp apakah amalan sunah yang perlu kita dilakukan di pagi hari sehingga solat sunat Aidilfitri?? Jom kita dengar dan amalkan tips2 utk dilakukan.. #hangdengarhangsempoi #hangbuathangsempoi #hangsharehangsempou #1minittazkirah #aidilfitribakalmenjelma #semogaAllahmerahmatikitasemua #jomberjayaduniaakhiratinsyaAllah

#happybirthdayson 🎉🎉🎂🎂🎊🎊🎁🎁#semogaallahmerahmatikitasemua #semogaanakmamaberjayaduniaakhirat #iloveyouboth💛 ❤️❤️ #kesayangan dunia&akhirat😘😘

#happybirthdayson 🎉🎉🎂🎂🎊🎊🎁🎁 #semogaallahmerahmatikitasemua #semogaanakmamaberjayaduniaakhirat #iloveyouboth💛 ❤️❤️ #kesayangan dunia&akhirat😘😘

P U T R A J A Y A
#semogaallahmerahmatikitasemua
#mencarilailatulqadar
SELAMAT HARI IBU.... Selamat hari ibu untuk semua yang bergelar ibu.. Ibu,,, Kumohon restu dari mu ibu,, Salah silap ku kumohon ampun,, menitis air mataku terkenang kan dosa2 ku,,, Ku tahu ibu dah banyak mengajar aku apa itu kehidupan.. Tanpa doa2 mu ibu, aku tidak akan berdiri sehingga sekarang.. Ya allah Ya Tuhanku.. Ampunilah dosa dosa ibu, tempatkan ibu disyurga.. Murahkan rezeki ibu, panjangkan usia ibu, berikan kesihatan yang baik didunia dan diakhirat.. Selamat hari ibu.. #Selamathariibu
#Airmatamenitikpulak
#Anakdiperantauan
#Tambahpulatahunnirayaxbalik#
#SemogaAllahmerahmatikitasemua
#Norsilah
#Hayati
#Norhaliza

SELAMAT HARI IBU.... Selamat hari ibu untuk semua yang bergelar ibu.. Ibu,,, Kumohon restu dari mu ibu,, Salah silap ku kumohon ampun,, menitis air mataku terkenang kan dosa2 ku,,, Ku tahu ibu dah banyak mengajar aku apa itu kehidupan.. Tanpa doa2 mu ibu, aku tidak akan berdiri sehingga sekarang.. Ya allah Ya Tuhanku.. Ampunilah dosa dosa ibu, tempatkan ibu disyurga.. Murahkan rezeki ibu, panjangkan usia ibu, berikan kesihatan yang baik didunia dan diakhirat.. Selamat hari ibu.. #Selamathariibu #Airmatamenitikpulak #Anakdiperantauan #Tambahpulatahunnirayaxbalik# #SemogaAllahmerahmatikitasemua #Norsilah #Hayati #Norhaliza

Selamat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan Mulia kepada semua muslimin dan muslimat
#semogaallahmerahmatikitasemua
#1ramadhan

Selamat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan Mulia kepada semua muslimin dan muslimat #semogaallahmerahmatikitasemua #1ramadhan

🌜Ramadhan yang dirindui..Semoga Ramadhan kali ni memberi seribu Rahmat dan keredhaan Allah buat kita semua..dgn ini sy memohon ampun dan maaf kepada semua yg mengenali sy andai ada salah silap sy yg tanpa sy sedari telah melukai hati kalian sepanjangan perkenalan.. selamat menunaikan ibadah puasa buat semua..☺️
#semogaallahmerahmatikitasemua
#ramadhan2019
#semogasegalaamalanditerimaallah
#aaminn

🌜Ramadhan yang dirindui..Semoga Ramadhan kali ni memberi seribu Rahmat dan keredhaan Allah buat kita semua..dgn ini sy memohon ampun dan maaf kepada semua yg mengenali sy andai ada salah silap sy yg tanpa sy sedari telah melukai hati kalian sepanjangan perkenalan.. selamat menunaikan ibadah puasa buat semua..☺️ #semogaallahmerahmatikitasemua #ramadhan2019 #semogasegalaamalanditerimaallah #aaminn

Assalamu'alaikum .....
Terimakasih ya Allah untuk hari ini , hari yang lalu , untuk semua kebaikan dan kebahagiaan ...
🌹
#selamatmenjalankanibadahsholatsunnattahajjud
#semogaallahmerahmatikitasemua #semogaAllahmenerimataubatkita
#semogamenjadilebihbaik
#selalubersyukurdanbahagia
#selamatberistirahat 🌹
Thanks to @videoislamii

Assalamu'alaikum ..... Terimakasih ya Allah untuk hari ini , hari yang lalu , untuk semua kebaikan dan kebahagiaan ... 🌹 #selamatmenjalankanibadahsholatsunnattahajjud #semogaallahmerahmatikitasemua #semogaAllahmenerimataubatkita #semogamenjadilebihbaik #selalubersyukurdanbahagia #selamatberistirahat 🌹 Thanks to @videoislamii

'Nyatanya bahagia itu terlahir dari orang-orang yang kau sayang dan juga yang menyayangimu.Bahagia itu sederhana,bahagia itu saling mencukupi dan bahagia itu adalah keikhlasan..'☺
#5april2019#salamjumaat#lovemyfamily❤️ #semogaallahmerahmatikitasemua

'Nyatanya bahagia itu terlahir dari orang-orang yang kau sayang dan juga yang menyayangimu.Bahagia itu sederhana,bahagia itu saling mencukupi dan bahagia itu adalah keikhlasan..'☺ #5april2019 #salamjumaat #lovemyfamily❤️ #semogaallahmerahmatikitasemua

Assalamualaikum saya sedang bersama sama membantu Pertubuhan Kebajikan Erth UL Mustafa Johor Bharu..Untuk membantu umat islam yang ingin membina masjid yang sangat daif..Kipas,Tempat wuduk pun tak ada..Tidak seperti masjid di malaysia beraircond bagai..Infaklah kepada saudara umat islam kita di Filipina yang hanya nak buatkan tempat wuduk dan rumah ibadah solat
#semogaallahpermudahkan
#semogaallahmerahmatikitasemua

Assalamualaikum saya sedang bersama sama membantu Pertubuhan Kebajikan Erth UL Mustafa Johor Bharu..Untuk membantu umat islam yang ingin membina masjid yang sangat daif..Kipas,Tempat wuduk pun tak ada..Tidak seperti masjid di malaysia beraircond bagai..Infaklah kepada saudara umat islam kita di Filipina yang hanya nak buatkan tempat wuduk dan rumah ibadah solat #semogaallahpermudahkan #semogaallahmerahmatikitasemua

Always have leftovers that we cant finish when there are many who eats from the leftovers or nothing at all.....😞
.
.
.
#muhasabahdiri
#semogaallahmerahmatikitasemua
#selfmotivation
#islamislove
#islammyreligion
#islam
#lovesallah
#lovelovetolovelove

Always have leftovers that we cant finish when there are many who eats from the leftovers or nothing at all.....😞 . . . #muhasabahdiri #semogaallahmerahmatikitasemua #selfmotivation #islamislove #islammyreligion #islam #lovesallah #lovelovetolovelove

Rezeki anak2 di depan mata.. Blh buat aktiviti bersama2..
#semogaallahmerahmatikitasemua

Rezeki anak2 di depan mata.. Blh buat aktiviti bersama2.. #semogaallahmerahmatikitasemua

MorNiNg Dear,,, miss you PLX😘😜
#semogaallahmerahmatikitasemua
#morning.
#anakutara
#familydays
#telokbayu
#yamaha_riderss
#yamaha
'Ketika aku takut memberi, aku lupa bahawa semua yang aku miliki adalah PEMBERIAN'
.
.
#salamjumaat #semogaallahmerahmatikitasemua
#mayallahblessus

'Ketika aku takut memberi, aku lupa bahawa semua yang aku miliki adalah PEMBERIAN' . . #salamjumaat #semogaallahmerahmatikitasemua #mayallahblessus

'Jika semua harapan selalu terwujud, kelak kita lupa caranya berdoa.'
.
.
#semogaallahmerahmatikitasemua

'Jika semua harapan selalu terwujud, kelak kita lupa caranya berdoa.' . . #semogaallahmerahmatikitasemua

Selamat ulangtahun papak harith, Semoga kebahgiaan dan kesihatan serta umur yg berkat sentiasa Allah limpahkan untukmu.. Semoga cepat cepat dpt pindah k swk tanah Airmu... #AdikBongsuKamiDrEnamBradik #PakyakIsTurning32 #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

Selamat ulangtahun papak harith, Semoga kebahgiaan dan kesihatan serta umur yg berkat sentiasa Allah limpahkan untukmu.. Semoga cepat cepat dpt pindah k swk tanah Airmu... #AdikBongsuKamiDrEnamBradik #PakyakIsTurning32 #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

Kak Semy... Happy Birthday yeeee... Semoga semakin plus plus segala hal yang positif, dan makin lancar rejekinya... Aamiin yarabbal’alamin .... #PakePicLamakMarek #MyFellowWorkersMyDrinkMakanmakanBFF #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

Kak Semy... Happy Birthday yeeee... Semoga semakin plus plus segala hal yang positif, dan makin lancar rejekinya... Aamiin yarabbal’alamin .... #PakePicLamakMarek #MyFellowWorkersMyDrinkMakanmakanBFF #SemogaAllahMerahmatiKitaSemua

Selesa nau laling2 yg pakai SUPER Comfy Snowcap by #Azclover .
Thanks krn memiih Azclover sbg teman yg paling akrab 👌
.
Mempunyai 6 warna yg menarik!
.
Hanya Rm10 sehelai!!
.
Pm akak 🤗
.
#snowcapekslusif
#serkupcantiks
#anaktudung
#semogaallahmerahmatikitasemua
#jagalahauratmu

Selesa nau laling2 yg pakai SUPER Comfy Snowcap by #Azclover . Thanks krn memiih Azclover sbg teman yg paling akrab 👌 . Mempunyai 6 warna yg menarik! . Hanya Rm10 sehelai!! . Pm akak 🤗 . #snowcapekslusif #serkupcantiks #anaktudung #semogaallahmerahmatikitasemua #jagalahauratmu

..mba Desi, terakhir kita ktmu sekitar 4bln yg lalu dipemakaman mamanya teman kita jg, di pemakaman itu kita berdua sdg liat org sdg ngegali tanah buat nyiapin makam..saat itu ak blg 'ya Allah nti kita semua pd akhirnya akan masuk kesna ya mba' km jawab sambil melongo jg kyk ak 'iya yah,suka takut klo liat kuburan,takut ga siap' itu kata2 terakhir obrolan kita ya mba..dan sore td ak nganterin kamu masuk kegalian tanah itu mba 😭😭😭 entah kapan giliran ku, ga ada yg pernah tau kpn kontrak didunia ini habis..
Kontrak mu hbs di usia mu 28tahun mba, ak brp yah mba?..
.
.
Seperti yg sdh kita tau bahwa syarat mati itu tidak harus tua,tidak harus sakit dan tidak memandang brp usia kita..
.
.
Ayo teman,saudara2 ku kita siapkan bekal kita sblm kontrak kita didunia ini habis..krn cm amalan yg akan kita bawa kekuburan nanti..
Sesayang apapun org tua ke anaknya, anak ke org tuanya, suami ke istrinya, istri ke suaminya pd akhirnya semua akan ninggalin kita sendirian dlm kuburan itu..semua akan meninggalkan tanah pemakaman itu..
Cuma amalan yg akan nemenin kita didalam kuburan yg gelap dan sempit itu..
.
.
Semoga Allah 'azza wa jalla memberikan tempat terbaiknya untuk mu mba Desi..melapangkan kubur mu dan menerangkannya ya mba, kamu org yg baiik dan Allah tau itu, makanya semuanya Allah mudahkan jalan mu kembali pada Nya ya mba @miss.desii
Dan semoga lu ikhlas, sabar dan tawakal ya bor @mamedtho Allah sayang sm mba Desi makanya Allah pgl beliau duluan..
.
.
Sekarang mba Desi yg sdh pny 'tiket' buat pulang duluan kepada Allah..nanti kita semua jg akan menyusul mba Desi klo sdh ada 'tiketnya'. tiket=kematian..
Hidup itu harus selalu ingat kematian krn dgn bgtu semua akan lebih baik..
Kita hidup jd lbh baik, kita jg lbh taat sm Allah, kita jg setiap harinya pasti ingin jd org baik krn kita tau bsk,lusa ato kpn pun kita itu akan menemui kematian itu..sllu pengen jd org yg baik krn sangat tau bahwa Allah senantiasa melihat apa yg kita kerjakan..
.
. 'Kematian itu pasti hanya soal waktu'
#semogaAllahmerahmatikitasemua
#semogaAllahselalumemberikanhidayahnyakepadakita

..mba Desi, terakhir kita ktmu sekitar 4bln yg lalu dipemakaman mamanya teman kita jg, di pemakaman itu kita berdua sdg liat org sdg ngegali tanah buat nyiapin makam..saat itu ak blg 'ya Allah nti kita semua pd akhirnya akan masuk kesna ya mba' km jawab sambil melongo jg kyk ak 'iya yah,suka takut klo liat kuburan,takut ga siap' itu kata2 terakhir obrolan kita ya mba..dan sore td ak nganterin kamu masuk kegalian tanah itu mba 😭😭😭 entah kapan giliran ku, ga ada yg pernah tau kpn kontrak didunia ini habis.. Kontrak mu hbs di usia mu 28tahun mba, ak brp yah mba?.. . . Seperti yg sdh kita tau bahwa syarat mati itu tidak harus tua,tidak harus sakit dan tidak memandang brp usia kita.. . . Ayo teman,saudara2 ku kita siapkan bekal kita sblm kontrak kita didunia ini habis..krn cm amalan yg akan kita bawa kekuburan nanti.. Sesayang apapun org tua ke anaknya, anak ke org tuanya, suami ke istrinya, istri ke suaminya pd akhirnya semua akan ninggalin kita sendirian dlm kuburan itu..semua akan meninggalkan tanah pemakaman itu.. Cuma amalan yg akan nemenin kita didalam kuburan yg gelap dan sempit itu.. . . Semoga Allah 'azza wa jalla memberikan tempat terbaiknya untuk mu mba Desi..melapangkan kubur mu dan menerangkannya ya mba, kamu org yg baiik dan Allah tau itu, makanya semuanya Allah mudahkan jalan mu kembali pada Nya ya mba @miss .desii Dan semoga lu ikhlas, sabar dan tawakal ya bor @mamedtho Allah sayang sm mba Desi makanya Allah pgl beliau duluan.. . . Sekarang mba Desi yg sdh pny 'tiket' buat pulang duluan kepada Allah..nanti kita semua jg akan menyusul mba Desi klo sdh ada 'tiketnya'. tiket=kematian.. Hidup itu harus selalu ingat kematian krn dgn bgtu semua akan lebih baik.. Kita hidup jd lbh baik, kita jg lbh taat sm Allah, kita jg setiap harinya pasti ingin jd org baik krn kita tau bsk,lusa ato kpn pun kita itu akan menemui kematian itu..sllu pengen jd org yg baik krn sangat tau bahwa Allah senantiasa melihat apa yg kita kerjakan.. . . 'Kematian itu pasti hanya soal waktu' #semogaAllahmerahmatikitasemua #semogaAllahselalumemberikanhidayahnyakepadakita

Bismillaahirrohmaanirrohiim
merayakan setiap pergantian tahun itu lebih banyak introspeksi diri, jangan malah menambah dosa, perbanyak mengaji dan tadabbur Quran. lebih bernilai dan berpahala..😊 'Doa kami di minggu terakhir thn 2018
ya allah, ampunilah bagi kami semua dosa yang telah lalu dan jagalah kami pada umur kami yang tersisa, berilah kami amal yang baik dimana engkau ridha kepada kami.
sesungguhnya kami memohon kepadamu ampunan dan keselamatan / dikuatkan iman islam juga diselamatkan dlm agama, dunia dan akhirat.
muliakanlah kami dan lapangkanlah hati kami bahagiakan seluas lautan yang engkau ciptakan, dan muliakan urusan kami kabulkanlah cita-cita kami, jauhkan prasangka keji, jauhkanlah kami dari musibah dan marabahaya serta terima amal ibadah kami dan kelak jadikanlah kami sebagai penghuni syurga.
mudah2n doa kami Allah swt kabulkan... Aamiin 🙏😇 #selamattinggal2018
#selamatdatangthn2019
#semogaharapanyglebihbaik
#semogaallahmerahmatikitasemua
#semogadalamlindunganallahswt

Bismillaahirrohmaanirrohiim merayakan setiap pergantian tahun itu lebih banyak introspeksi diri, jangan malah menambah dosa, perbanyak mengaji dan tadabbur Quran. lebih bernilai dan berpahala..😊 'Doa kami di minggu terakhir thn 2018 ya allah, ampunilah bagi kami semua dosa yang telah lalu dan jagalah kami pada umur kami yang tersisa, berilah kami amal yang baik dimana engkau ridha kepada kami. sesungguhnya kami memohon kepadamu ampunan dan keselamatan / dikuatkan iman islam juga diselamatkan dlm agama, dunia dan akhirat. muliakanlah kami dan lapangkanlah hati kami bahagiakan seluas lautan yang engkau ciptakan, dan muliakan urusan kami kabulkanlah cita-cita kami, jauhkan prasangka keji, jauhkanlah kami dari musibah dan marabahaya serta terima amal ibadah kami dan kelak jadikanlah kami sebagai penghuni syurga. mudah2n doa kami Allah swt kabulkan... Aamiin 🙏😇 #selamattinggal2018 #selamatdatangthn2019 #semogaharapanyglebihbaik #semogaallahmerahmatikitasemua #semogadalamlindunganallahswt

Happy Sunday 🌤
Sunday terakhir di 2018
Moga 2019 lebih indah dan menjadikan kita lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya insyaallah 💕
#endof2018
#semogaallahmerahmatikitasemua

Happy Sunday 🌤 Sunday terakhir di 2018 Moga 2019 lebih indah dan menjadikan kita lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya insyaallah 💕 #endof2018 #semogaallahmerahmatikitasemua

#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

#semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

#semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

#semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

___Salam December 2 0 1 8____
#semogaallahmerahmatikitasemua
#dipermudahkansegalaurusan#diperluaskanrezeki
🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇
❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤
*Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning*
🎇Menerima tempahan untuk :
➡💁Perkahwinan dan Pertunangan
➡💁Malam berinai
➡💁Majlis Hari Jadi
➡💁Aqiqah dan cukur jambul
➡💁Meraikan bos baru dan persaraan
➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat
#📲 Berminat call/Watapps (0136557695)
#pulutkuning#pulutkuningputrajaya
#pulutkuningberhias#perkahwinan#hantaran#hantarankahwin#birthday#makananmelayu#rendang#malaysianfood#foodlover#foodphotography#bazaarpaknil#sayajualmurah#homeadefood#akikah#dec#2018

___Salam December 2 0 1 8____ #semogaallahmerahmatikitasemua #dipermudahkansegalaurusan #diperluaskanrezeki🎇🎇Welcome Dec 2018🎇🎇 ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤ *Sedia Menerima Tempahan Pulut Kuning* 🎇Menerima tempahan untuk : ➡💁Perkahwinan dan Pertunangan ➡💁Malam berinai ➡💁Majlis Hari Jadi ➡💁Aqiqah dan cukur jambul ➡💁Meraikan bos baru dan persaraan ➡💁Perasmian pejabat dan keraian pejabat #📲 Berminat call/Watapps (0136557695) #pulutkuning #pulutkuningputrajaya #pulutkuningberhias #perkahwinan #hantaran #hantarankahwin #birthday #makananmelayu #rendang #malaysianfood #foodlover #foodphotography #bazaarpaknil #sayajualmurah #homeadefood #akikah #dec #2018

Bermanis2 malam ni. Moga tidur dalam senyuman membawa kpd mimpi yg indah
#ehapahal 😝
Alhamdulillah...a small token buat anak2 soleh yg baik budi pekerti di saat ibu busy bekerja. Terima kasih kerana mudahkan tugas ayah ambil alih menjaga kamu hari ini. Nah donut! 😁
Done a simple 'tazkirah' thru 📲 bersama team kesayangan #nsfighters. Hidup mesti ada check n balance. Bilamana kita seolah hilang fokus pada kerja, biz mahupun famili.. Pause sekejap. Cek semula connection yg kita mungkin tak jaga rapi terutamanya anak2 yg byk kita dh hutang masa dgn mereka. Apatahlagi hubungan kita dgn yg Maha Pemberi. 'Kalau hidup sekadar untuk hidup,
Kera di rimba juga hidup.
Kalau kerja sekadar hanya kerja,
Kerbau di sawah juga bekerja'
#semogaAllahmerahmatikitasemua

Bermanis2 malam ni. Moga tidur dalam senyuman membawa kpd mimpi yg indah #ehapahal 😝 Alhamdulillah...a small token buat anak2 soleh yg baik budi pekerti di saat ibu busy bekerja. Terima kasih kerana mudahkan tugas ayah ambil alih menjaga kamu hari ini. Nah donut! 😁 Done a simple 'tazkirah' thru 📲 bersama team kesayangan #nsfighters. Hidup mesti ada check n balance. Bilamana kita seolah hilang fokus pada kerja, biz mahupun famili.. Pause sekejap. Cek semula connection yg kita mungkin tak jaga rapi terutamanya anak2 yg byk kita dh hutang masa dgn mereka. Apatahlagi hubungan kita dgn yg Maha Pemberi. 'Kalau hidup sekadar untuk hidup, Kera di rimba juga hidup. Kalau kerja sekadar hanya kerja, Kerbau di sawah juga bekerja' #semogaAllahmerahmatikitasemua

Happy birthday husband
11.11.2018
#mogadipanjangkanumur
#dimurahkanrezeki
#semogaallahmerahmatikitasemua
Hujan yang turun bagaikan mutiara.... Hahahah...sapa pandai sambung.... #hujanrahmat
#bykkanberdoa
#semogaAllahpermudahkansegalanya
#semogaAllahmerahmatikitasemua

Hujan yang turun bagaikan mutiara.... Hahahah...sapa pandai sambung.... #hujanrahmat #bykkanberdoa #semogaAllahpermudahkansegalanya #semogaAllahmerahmatikitasemua

Syukur dikelilingi sahabat2 yg baik & sentiasa menghargai.. Aishhh perasaan tu mcm2 bila dh menginjak usia, tp ada birthday party gittewww🙈🙈🙈🙈
#singletuokeylaaa😎
#reallyappriciate
#tqsomuchsahabat😍
#saranghae😘
#semogaallahmerahmatikitasemua

Syukur dikelilingi sahabat2 yg baik & sentiasa menghargai.. Aishhh perasaan tu mcm2 bila dh menginjak usia, tp ada birthday party gittewww🙈🙈🙈🙈 #singletuokeylaaa😎 #reallyappriciate #tqsomuchsahabat😍 #saranghae😘 #semogaallahmerahmatikitasemua

Mak & bapak mmg gini kuar kereta terus masuk rumah je 🤣😂. Pintu ku yg kene tutupkan ☺️😉 #makbapakakuosem #sayangselamanya #layankanje #senyumselalu #syukur #semogaallahmerahmatikitasemua #alhamdulillah

Mak & bapak mmg gini kuar kereta terus masuk rumah je 🤣😂. Pintu ku yg kene tutupkan ☺️😉 #makbapakakuosem #sayangselamanya #layankanje #senyumselalu #syukur #semogaallahmerahmatikitasemua #alhamdulillah